11 Aralık 2012

PERA PALAS OTEL'DE BEŞ ÇAYI KEYFİ! ;)

Sevgili takipçilerim, şu koşuşturmalı hayatta arada durup nefes alabilmeli, yaşamanın güzel yanlarını düşünüp kendimize gelebilmeliyiz. Yani Yaşamın Tatları'ndan uzak kalmamalıyız! ;)

Bu ilkede, ben de sizler için Taksim Pera Palas Otel'e beş çayına gittim... Hem ruhumun hem bedenimin beslendiği böyle güzel bir zaman dilimini daha önce çok az yaşadım.

Tarih kokan lobisinde, piyano resitali dinlerken, kendimi zaman tünelinde geçmişe gitmiş gibi hissettim. Dışarıdaki kalabalığa, hayatın zorluklarına, sorunlara aldırmadan çayımı yudumladım.

Otel Genel Müdürü Pınar Kartal Timer'i bu anlamda tebrik etmek isterim. Ortam bir film seti gibi, öyle güzel yaşatılmış ki anlatamam. Bugünle dün harmanlanırken, sıcacık çay ile piyanodaki notalar kalbinizi ısıtıyor.


Lobinin muazzam kubbesi;)


Pera Palas Yeni Yıla Hazır ;)

Piyanist süper çalıyordu. ;)
Veee Yemekler! Nam Nam ;)



Önemli: 

Kubbeli Salon'da canlı piyano eşliğinde her gün 15.00- 18.00 saatleri arasında gerçekleşen çay saati Aralık ayı boyunca yılbaşı lezzetleriyle tatlanıyor. 
Bu eşsiz şölene ay boyunca Perşembe, Cuma ve Cumartesi günleri ünlü piyanist İlham Gencer eşlik edecek. 
Bir de Agatha'nın ruhu... ;))) (Şaka şaka:)) 

Kişi Başı: 59 TL 

Afiyet olsun... ;) 

İzlemeden gitmeyin...;) 

Hiç yorum yok: