10 Aralık 2012

CITY'S MAHALLE AÇILDIIII!!! ;)



Duyuyorum, görüyorum!Mahalleeeeee!Şahaneeee! 
Büyük bir merakla beklediğimiz City's Alışveriş Merkezi içindeki Mahalle sonunda açıldı. Sonunda diyorum çünkü onu görünce 'sen daha önce neredeydin?' diye sorası geliyor insanın... 
Mahalle'de hava şahane, püfür püfür... Balkonlar sigara içenler için sosyalleşme mekanı gibi.  ;) 
İçeriye doğru ilerlerken tam bir mahalle havası yaşıyorsunuz. Herkes elinize ikramlar tutuşturuyor denemeniz için.Büyük bir zevkle hepsinden tadıyorsunuz... Ağzınız kulaklarınızda özlediğiniz Mahalle havasını içinize çekiyorsunuz. 
Yıllar öncesinden bir Mahalle, çıkmış gelmiş 2012'den bize gülümsüyor. Mahalle halkı eskisi gibi, samimi, candan,enerjik... Duygulanmamak için gülümsüyorsunuz.
Etraftaki yazıları okurken gülmekten yürüyemiyorsunuz, uzun zamandır ilk defa gönlünüz atıyor kahkahayı! ;)
Ve teşekkür ediyorsunuz, bu güzel mekanı Nişantaşı'na, bizlere kazandıran İzzet Çapa'ya ve City's Yönetimine.
Çok konuştum biliyorum. Ama elimde değil. Bilirsiniz ben bir yere bayılırsam çeneme vurur. :) Ben buraya aşık olduuum! 
Haydi gezelim dostlar!


Mahallenin Balıkçısı
Balık ev

Mahalle Şarküterisi
Namlı




İzzet Çapa'nın müthiş Yanar Döneri
Mahallenin Dönercisi


Tam içinde kaybolmuşken, Düm Tek Tek sesleriyle kalp atışlarınız ritim tutarak hızlanmaya başlıyor. Bir bakıyorsunuz müşteri kılığında aralara karışmış darbukacılar! Süper bir müzik ziyafetinin ardından coşkuyla devam ediyorsunuz dolaşmaya! ;) Kafanızda bir ampul yanıyor: "Kim bilir burada doğum günü ne güzel kutlanır!" :) Ve sorunuzun cevabını Mahalle'nin Muhtarı İzzet Çapa'dan alıyorsunuz: Özel doğum günü müziği bile hazırlattığından bahsediyor... ;)
Oleeeeeey diyerek devam gezmeye!;)

Mahallenin Türk Kahvecisi



Mahallenin Makarnacısı


  


Gezdik dolaştık ama bitmediiiiii... Daha Mahallenin Dondurmacısı, kitapçısı, şarap evi vaaaar... Hepsi de müthiş, seç beğen al! :) Ayrıca Mahalle Manavını, Kestanecisini, çiçekçisini, burgercisini, bakkalını, Paşabahçesi'ni, çikolatacısını unutmamak lazım!
Kısacası her şeyin en güzeli, en lezzetlisi, en samimisi burada! Boşuna demiyorlar: Mahalle En Büyük Aile!;) 
Mahalle'de yiyin yemeğinizi, CityLife Sinemaları'nda izleyin en konforlu şekilde filminizi...
City'sde alışveriş arasında Mahalle'de için kahvenizi...
Burada yok yok dostlar! 

Mahalle'nin bir de mizah dergisi var!!! "Mahalle Baskısı!" Kutlukhan Perker'in müthiş çizimleriyle renklenen dergide bir de blogger köşesi var. Tahmin edin o kim? :)
Karşınızda Mahalle'nin Bloggerı Burcu Çeşit! ;) 

Bununla ilgili bir de yarışmam olacak!
Mahalleye gidip, Mahalle Baskısı Dergisi'ndeki yazımın resmini çekip Twitter'dan bana gönderen bir kişi Caribou Cafe'den bir kahve kazanacak... Haydi, bekliyorum! Yarışma devam ediyoooor! ;) 
Twitter: BurcuCesit 

Hiç yorum yok: