17 Aralık 2012

21 Aralık!! :)



Büyük güne çok az kaldı sevgili takipçilerim! Ben 21 Aralık gününü sabırsızlıkla bekliyorum! Neden biliyor musunuz? Korktuğumdan değil, sadece 22 Aralık sabahı buna inanan insanların suratındaki ifadeyi görmek için. 

Mayalar milattan önce oturmaktan, avlanmaktan ve kadın-erkek ilişkilerinden sıkılmış olacaklar ki, bir takvim yapalım demişler. Öyle bir takvim yapalım ki, yıllar sonra bakanlar üç buçuk atsın... :) E tabii malum internet yok, televizyon yok, en önemlisi de telefon yok... Bizim gibi olsalar, kalabalıklar içinde yalnız olur, ellerinde telefon birbirlerinin yüzüne bakmadan anti sosyal yaşar ama en azından asla sıkılmazlardı! :) 

Düşünsenize, zor yaşam koşullarında bizim için sürekli icat yapmaya çalışan sevgili Mayalar'ın içinden muzip biri çıkar ve ortaya bir fikir atar. Öyle bir fikir ki bizlere kadar gelir. :) 

Bu durumu en güzel kim anlatmış tahmin edin:) Leman Dergisi geçen gün öyle bir kapak yapmış ki bayıldım, sizlerle paylaşayım istedim =) 


Bizim basınımız da bu malzemeyi buldu ya! Bütün ünlülere sormuşlar inanıyor musunuz bu takvime diye.;) ,
Ben bu konuda Gülben Ergen ile aynı fikirdeyim. Mayalar'a göre değil Allah'ın takdirine göre yaşıyorum! Ki eğer bu duruma inansaydım nasıl olsa öleceğiz diye düşünüp önümdeki çikolatanın hepsini bitirirdim! :) Siz siz olun, psikolojinizi Mayalar'a göre düzenleyip cumartesi sabahına pişmanlıkla uyanmayın!:) 

Sevgilerimle,
Burcu Çeşit. 

Hiç yorum yok: