4 Kasım 2013

Bumerang Ödülleri İçin Desteğinizi Bekliyorum!

Yaklaşık 1.5 yıl önce... 
Hiç aklımda yokken sessiz sedasız bir blog açtım... Sonra yazmaya başladım, yazdıkça yazasım geldi, daha çok yazdım. 
Röportajlar yaptım, meraklandım, içimden gelenleri sordum. Harika cevaplarla insanları yakından tanıdık...
Uzm. Dan. Psikolog Ani Eryorulmaz yazılarıyla bizi kendimize getirdi, yaşama farklı gözle bakmaya başladık... 
Dyt. Serap Tolaz ve Dyt. Müge Aksu'dan yazılar aldım, beraber zayıfladık...
Sonra bir baktım, röportajlarım gazetelere çıkmaya başlamış, blogu takip edenlerin sayısı gün geçtikçe artmış... 
Sizlerle;
Beraber güldük güzelliklere, 
Gizem'i kaybettik yine beraber ağladık... 
Sizlere çok teşekkür ederim! 
En başından beri benimle birlikte yürüdüğünüz ve beni cesaretlendirdiğiniz için... 
Daha bunlar başlangıç... İnşallah daha neler yapacağız! ;)

Geçen gün bir mail geldi... "Hürriyet Bumerang Blog ödülleri başlıyor" diye. 1.5 sene geldi geçti gözümün önünden... 
Gizem; benim canım meleğim... 
Hayatta olsaydı, ne çok isterdi benim bu yarışmaya katılmamı... 
İşte bu yüzden bu sene "En Çalışken Blog" kategorisinde Gizem için giriyorum bu yarışmaya... 
Ve desteklerinizi bekliyorum! 

En Çalışkan Blog kategorisinde birinci, sizin verdiğiniz oylarla ilk üçe giren bloglar içinden jürinin seçimiyle belirlenecek. Son oylama tarihi 11 kasım 2013! ;)

http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/48286.htm

Cep telefonunuzu ve cep telefonunuza gelen doğrulama kodunuzu sitedeki bu kutucuğa girdiğinizde bana oy vermiş oluyorsunuz! :) 


1 yorum:

Gulsen dedi ki...

Seve seve oyladım :)