25 Kasım 2013

Victoria Beckham Elbiseleri Mercek Altında! ;)

Geçen hafta City's Mahalle'deki Ayşe Arman sohbetlerinde Işıl Reçber'in giydiği elbise çook konuşuldu... Nitekim Ayşe Arman da sordu ve Işıl tüm samimiyetiyle elbisenin Victoria Beckham tasarımı olduğunu söyledi. 
Ben de girdim internete hem Işıl'ın o muhteşem elbisesini hem de Victoria Beckham'ın diğer elbiselerini inceledim ve hepsine bayıldım! 
Elbiselerin ortalama fiyatları 1500 Euro ama olsun!:)
Modellerine bakıp H&M, Zara, Mango'dan seçimler yapabiliriz! ;) 
İşte sizin için seçtiklerim:






Ve Işıl'ın elbisesi...



Işıl bu güzel elbiseyi fit vücuduyla öyle güzel taşımıştı ki... Hafif dalgalı saçları ve doğal makyajıyla Barbie bebek gibiydi... Siyah süet Christian Louboutin ayakkabılarıyla kombinlediği elbiseyle muhteşem duruyordu... Yaşamın Tatları'nda bugüne kadar hiç böyle bir şey yapmadım ama Işıl Reçber'i haftanın en şık bayanı ilan ediyorum!;)






Hiç yorum yok: