26 Kasım 2013

Burcu Yürüyooor! ;)

Geçen gün yürüdüm... 
Ee bunda ne var demeyin! Ben bir pazar günü sabah 8'de uyanıp, Bebek'e inip, tam 1.5 saat yürüdüm...
Peki neden böyle yapmıştım? Neden bir pazar günü sabahın köründe uyanmış ve tek başıma kendimi Bebek sahiline atmıştım? 


Ah Şeyda Coşkun ah... Bütün diyetisyenler silahlarını sana çevirmiş olsalar da aslında hepimizin kafasına yürüyüş sevdasını soktun bir şekilde... Zayıflattığın ünlüler, yürüyüş esnasında çekilen fotoğraflar... İnsanı içten içe etkiliyormuş demek ki... 
Gazeteyi her açtığımızda karşımıza çıkan kahve içerken ya da yemek yerken çekilmiş fotoğraflarının yerini ünlülerin spor yaparken çekilen fotoğrafları aldı artık... Ve bu akımın öncüsü oldun sen!:)
E iş böyle olunca... İnsan ister istemez robot gibi pazar sabahı kalkıyor, kulaklıklarını takıyor, uyurgezer gibi Bebek'e inip yürüyüşe başlıyor... Yürürken camlardan yansıyan görüntümü fark ettiğimde kendime 'Çak' yapasım geldi... :)
Ama maalesef bu yürüyüş maceram sadece bir gün sürdü... Küçüklüğümde de bir yerden tam gidecekken oraya alışırdım zaten... =)
Komediye bakın... Kasımın ortasına kadar güzel olan havayı fırsat bilip yürüme, bir gün sonra fırtınanın geleceğini duy ve çık yürü! :) 
Yağmurda yürümeye alışmalı bu Burcu... Şimdi biraz da böyle fotoğraflar görürsem işim çok kolaylaşacak sayın basın! ;)
Sevgilerimle, 
Curcu. 

Hiç yorum yok: