24 Şubat 2014

Delal ve Ömer'e...


Delal ve Ömer...
Geçen sene Facebook'tan gönderilen bir mesaj sonrası kendimi Floransa'da peri masalı gibi bir düğünde buldum... 
Orada yaşadığım her an, her dakika çok özeldi...
Sayelerinde dostluklar biriktirdim!
Kahkahalar attım! Dans ettim! Güzel anılar fotoğrafladım! 

'Aşk! Sen ne güzel şeysin...' dedirten türden bir şey onlarınki!
Zamanın kirliliğine inat, tertemiz yüreklerin bir araya gelmesi...
Evlilik yıl dönümlerinde bu iki güzel insana ve harika ailelerine geçen seneki muhteşem iki gün için teşekkür etmek istiyorum!
Ve bir kez daha kutluyorum... 
Siz, hep böyle mutlu, göz göze, diz dize, sevgi dolu ve sahici olun inşallah...
Ben de hep yanınızda olayım! ;)
Bol kahve tüketen, korku filmlerinden ölesiye korkan, sizi çoook seven Curcu... 

Hiç yorum yok: