12 Haziran 2012

BABANIZA EN ÖZEL HEDİYE- DIAMOND LINE MAĞAZALARINDA!

Akmerkez'de oradan oraya dolanırken, vitrin camlarından "Babalar Günü" yazılarına boş boş bakıp geçiyordum kiiiii birden beynimde bir ışık yandı :) Pazara çok az kalmıştı ve ben daha ne alacağımı bile düşünmemiştim... Evet! Bizler için her gün babalar günü... Evet! Zaten babalarımıza her zaman hürmet göstermeliyiz... Amaaaa bu cümleler hediye verip onların yüzündeki mutluluğu görmemizi engellememeli :) Kapitalist düzenin bir parçası olan bu özel günler, iyi yönden bakarsak birer vesile... Sevgimizi vurgulamak , saygımızı perçinlemek için birer mihenk taşı... 
İşte bunları düşünerek girdim içeriye... Akmerkez'deki Diamond Line Mağazası kaliteli personeliyle beni karşıladı... "Babalar Günü için neleriniz var?" diye sordum... Bana süper ürünler çıkardılar... Kalem, kol düğmesi, saat... Hepsi babalar için biçilmiş kaftan ;) Hem de, onlara ne kadar değerli olduklarını hissettirecek bu ürünler %35'e varan indirimlerle karşımızda... ;)













1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kalem gercekten iyi bir seçenek... Hiç aklıma gelmemişti:)))
Fikir icin teşekkürler.... Sena