14 Haziran 2012

Burcu'dan Mektup Var :) - EGEMEN BAĞIŞ 'OĞLUM BAK GİT'

Çok komik milletiz biz :) Bir o kadar da duygusal... Bu devlet adamlarımıza da yansıyor elbette...  Takip edenleriniz bilir, 1 hafta-10 Gün kadar önce Twitter'da Trend Topic olan bir konu vardı... Bir çocuk resmen kaşınarak temizlik görevlisinin arkasından gidiyordu... Tabiri caizse ona dayılanıyordu... Adam da 'oğlum bak git' diye uyardığı çocuğun pişkinliğine daha fazla dayanamayıp onu elindeki süpürgeyle kovalayıp ona vuruyordu... Aslında herkesin aksine ben bu videoyu izlerken  gülmedim, hatta içim acıdı...
 Bakın bahsettiğim videoyu izlemediyseniz işte bu:

Amaa dünkü olaya güldüm :) AB Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış'ın çok iyi bir sosyal medya kullanıcısı olduğunu bilmeyen yok! Twitter'da da sürekli aktif... Dün Türkiye-AB Karma Parlemento Komisyonu Toplantısı'nda kendisine İslam'a hakaret eden kitap vermeye kalkan Hollandalı ırkçı milletvekili Barry Madlener'e bakın nasıl cevap veriyor...


Bundan sonra beni sinirlendiren insanlara benim de tek cevabım: OĞLUM BAK GİT! ya da KIZIM BAK GİT! olacak =))



Hiç yorum yok: