8 Haziran 2012

Burcu'nun Playlist'i =)

İstanbul trafiği... Egoların savaştığı bir arena gibi... Hele bir de bayansanız Vay Halinize! :) Arkadan selektör yakanlar mı dersiniz, yanlışlıkla geçtiniz diye intikam almaya çalışanlar mı dersiniz, yoksa park edeceğiniz sırada "ablaaaaaaaaa" diyerek yanınıza koşarak gelirken araba kullanamadığınızı yüzünüze vurgularcasına sırıtan yardımseverler mi (!) dersiniz... Hepsi birbirinden beter :) İçlerinde iyi niyetliler yok mu? Elbette var... Ama %10 :)
İşte bu hengamenin içinde, bir tek şey hayata tutunmanızı sağlayabilir... MÜZİK!!!
Geçen gün oradan buradan sıyrılıp arabada yol almaya çalışırken radyoda bir şarkı çalmaya başladı... Bir dakika içinde ruh halimi değiştirdi... İçim açıldı... Duyduğum ses kimin diye düşünürken yüreğim ferahladı... Bu sesi çok özlediğimi anladım... 
Veeee... Bu şarkıya bayıldım... Hayran kaldım... Yaz boyunca dinlemeye ant içtim :) 

Bu şarkı çalınca beni hatırlayın ;) En kötü anınızda bile yaşama sıkıca sarılın!!! =) 
Takipte Kalın ;) 





Hiç yorum yok: