11 Haziran 2012

BEYMEN'DEN SHOPPING FEST'E ÖZEL %35 İNDİRİM!!!;)

9-29 HAZİRAN TARİHLERİ ARASINDA BEYMEN'DE SİZİN İÇİN ÖZEL SEÇİLEN ÜRÜNLERDE %35 İNDİRİM VAAAAR;) 
SİZİN İÇİN BEYMEN'E UĞRADIM VE BAKIN İNDİRİMLİ ÜRÜNLERDEN NELER BEĞENDİM ;) 





Jill Sander marka bu ceket; serin yaz akşamlarında kotun üzerine giyilip çıkılacak cinsten ;)  






Barbara Bui'nin bu ceketi siyah ya da beyaz pantolon üzerine giyildiğinde oldukça havalı durur ;)




Fendi'nin bu eteği Akmerkez Beymen'in vitrininde duruyor şu anda... Hem spor hem şık olmak isterseniz... Her ne kadar enine çizgi kilolu gösterir denilse de ben bu eteği çok beğendim:) Sözüm size bayanlar!!! =) 




Moschino yine şirin mi şirin bir ceket yapmış ;) Genç, orta yaşlı herkes bu ceketi değişik kombinler yaparak giyinebilir ;) 





Kırmızı Sonia Rykel bu takım muhteşeeeem ve benim favori parçam ;)





Bu sene Missoni Beymen'den sorulur... Çeşit çeşit Missoni'ler sizi bekler =) Bu elbise yaz akşamlarında yanık ten üzerinde çok güzel duracak... Hem de Shopping Fest' özel %35 indirimli ;)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Fendinin etegine bir d sonia rykela bayildimmmm!!!!