23 Temmuz 2012

NEW YORK NEW YORK- 5 : BROADWAY ve MÜZİKALLERİ

Canım Takipçilerim... New York turumuza devam ediyoruz ;) Bugün sizlerle Broadway turu yapacağız... Sıkı durun... Sonrasında size müzikaller önereceğim... Siz hangisini isterseniz ona gireceksiniz ;) Nasıl ama... Yaşamın Tatları size New York'u karış karış gezdiriyor... Hem de daha önce belirttiğim gibi bedava, yorulmadan, jet lag'sız :) 




Broadway demek ışıklar demek... Broadway demek her milletten insanın yanyana yürümesi demek... Broadway demek müzikaller demek...  Bu cadde üzerinde ve bu caddeye açılan sokaklarda müzikallerin gösterilmesi, caddenin bu adı almasına sebep olmuş...  Şimdi gelin caddeye yürüyerek bir göz atalım;) 
Bu resimde beni bulana kocaman bir aferin :) 


Akşam yemeğimizi Hard Rock Cafe'de yedik... Ve bakın yedikten sonra nasıl da gülümsüyorum objektife... Allah kimseyi açlıkla imtihan etmesin ;) 





Seni hiç unutmayacağım çıplak kızıldereli :) Broadway'de cadde boyunca para kazanma amaçlı kostüm giyinen böyle insanlar çok var... Düşünsenize İstanbul'da biri böyle dolaşsa... Hepimiz şoke oluruz, değil para vermeyi utancımızdan yüzüne bile bakamayız :) 






Disney Store'un ışıklandırması muhteşem... Bazen şüpheye düşüyorum... Acaba çocukluğumu yaşayamadım mı diye... Çünkü beni içeriden bir türlü çıkaramadılar! =) Ama baksanıza güzelliğe... 




Ortadan kaybolan Burcu Çeşit... Yoğun aramaların ardından yanından ayırmadığı bel çantasıyla bu şekilde bulundu!
=) 





Broadway Müzikalleri için seçenekler çok yakında Takipte Kalın! ;) 

Hiç yorum yok: