27 Temmuz 2012

NEW YORK NEW YORK 5- BROADWAY MÜZİKALLERİ =)

 Eveet... Şimdi sıra müzikalde... Seçim sizin... Ben size gittiğim ve çok beğendiğim müzikalleri yazacağım... Siz hangisine gideceğinize karar vereceksiniz ;) Size New Yorker'lardan başka kimselerin bilmediği, bilseler de söylemedikleri bir bilgi vereceğim... Eğer müzikallere ucuz bilet almak isterseniz... Saat tam 9.30 da gideceğiniz müzikalin bilet gişesinde alın soluğu... Bilet satışı saat 10.00 da başlıyor... Ama siz orada daha o saatte kuyruk olduğunu göreceksiniz... Eğer yanınızda öğrenci kartınız varsa onu da gösterin... İlk açılışında... İndirimli biletler satılıyor!!! ;) Bu bilgiyi yabana atmayın... Orada yaşayan Türkler bile benden öğrendiler ;) 

1) SPIDER-MAN- TURN OFF THE DARK

Spider-Man Müzikali tam 74 milyon dolara mal olmuş... Müzikalin şarkıları Bono ve The Edge tarafından yapılmış... Gerçekten müzikalde şarkıların harika olduğuna şahit olacaksınız... Örümcek Adam'ın oradan oraya uçuşunu hayranlıkla izleyecek, keşke daha önce gelseydim diyeceksiniz ;) Müzikal hem çocuklar hem büyükler için... 


Geçtiğimiz sene oyun esnasında oyuncular bir çok kez yaralandılar ! İşte müzikalin perde arkasında yaşananlar... Bono ve The Edge ile birlikte kamera arkası görüntüleri : 


                                        

İçeride resim çekmek yasaktı ama ben sizler için her şeyimi hatta salondan atılmayı göze alıp resim çektim :) Size bir ipucu... Örümcek Adam müzikalinde en güzel yer Fly-Circle dedikleri bölüm... Öbür bölümlerde sürekli uçan örümcek adamı görebilmek için başınızı kaldırmak zorunda kalabilirsiniz ;) 


Müzikal çıkışı kendinizi gerçek bir örümcek adam gibi hissedebilirsiniz... Bileklerinize bakıp ağ ararsanız şaşırmayın! ;) Bir hatıra olsun isterseniz bu Örümcek Adam maskesini çocuğunuza ya da kendinize alabilirsiniz ;) 

2) MARY POPPINS

1964 yapımı müzikal bir film olan Mary Poppins P.L. Travers'ın çocuk kitaplarından uyarlanmış... Aralık 2004'te Broadway'de oynamaya başlamış... Ve oynadığı günden beri oldukça ilgi görmekteymiş... Ben de gittim... Bu sevgi dolu kahramanın dünyasına katıldım... Sahne dekorlarını ve hikayeyi çok sevdim... Tavsiye ediyorum! ;) 




Buyrun, tanıtım videosu! ;) 


                                           

3) JERSEY BOYS
2005 yılında gösterime başlayan müzikal 1960'lı yılların en başarılı Rock 'n Roll grubu Four Seasons'ı anlatıyor... 2006 yılında Tony ödülünü kazanmış... Müziklerin çoğu tanıdık... Dinlerken mest oluyorsunuz... Gerçek bir hikaye üzerine kurgulanması da sizi içine çekiyor... 
Bu müzikal daha çok yetişkinlere göre... Tavsiye ederim ;) 
Oyuncular da tanınmış karakterler ve oldukça yakışıklılar ;) 



                                           

4) SISTER ACT: 

1992'deki aynı adlı filmden uyarlanan bir müzikal... Filmin Türkçe adı "Çılgın Rahibe"... Hatırlarsanız Whoopi Goldberg oynuyordu... 

Goldberg aynı zamanda müzikalin yapımcılarından... Müzikal de film gibi oldukça eğlenceli ve komik... Şarkıları da öyle güzel ki çıkışta Cd'sini almadan yapamıyorsunuz... =)
 Tavsiye ederim! ;) 



                                           

Benim size bu seyahatten tavsiye edeceğim müzikaller bunlar... Ama daha çook güzelleri var... Ricky Martin'in oynadığı Evita, Aslan Kral, Chicago, Adam's Ailesi bunlardan sadece bir kaçı... Haydi seçin ve bu akşamki müzikalde eğlenin! ;) 







Hiç yorum yok: