15 Temmuz 2012

Burcu'dan Mektup Var! :) - NİL KARAİBRAHİMGİL'den bir şarkı =)

Ahh ahh... Hepimizin çocukluğu ne tatlıydı değil mi? Temiz ve saf... Benimkini bir bilseniz acır sarılırdınız:) Çok şekerdim... Bir o kadar da iyi niyetliydim... Hep kırılan taraftım ilişkilerimde... Hani iyi olunca kötüler sizi kolay avlar ya... Avlanırdım ben... Bir kaç güzel söze, güler yüze aldanırdım... 
Neden böyle bu insanlar? Neden iki kuruşluk dünya için kıskançlık yapıyorlar? "Neden" diye diye geçti ergenlik dönemim... Göz yaşlarım aktı da aktı... Ama unutmadım... Ne yapılanları ne de yapanları... Affettim ama bir zırh çektim önüme göremedikleri... Çok fazla yaklaştıkları zaman çarparlar o zırha da apışıp kalırlar :)
Hani dünyada iyi niyetli insanı aptal sanarlar ya... Hani siz susarsınız edebinizden onlar kendileri susturdum sanır... Hani yalanı görürsünüz, ama söylemezsiniz karşınızdakine de uğraşamayacağım diyip devam edersiniz yolunuza... İşte öyle bir şey bu da... 
Şimdilerde... Blogumla ilgileniyorum bol bol... Gördüğünüz gibi her gün yazı giriyorum bloga... Çünkü yazmak nefes almak gibi bana... Yazdıkça, okundukça, duygularım paylaşıldıkça mutluluğum  çoğalıyor... Ve biliyor musunuz... İnsan en çok başardıkça anlarmış çevresindekileri... Şimdi görüyorum aslında hissettiğim ama inanmak istemediğim insanların gerçek yüzlerini... 
Ben bugün her gün blogumu okuyup da okumamış gibi yapanlara selam göndermek istiyorum! :) 
İyi ki varsınız... İyi ki benim yakınlarımda olmuşsunuz bunca sene... Yoksa ben nasıl anlardım iyiyle kötünün, doğruyla yanlışın farkını... Yoksa ben nasıl giyerdim zırhımı :) 
Ve size şu şarkıyla seslenmek istiyorum =) 




Hiç yorum yok: