24 Temmuz 2012

Burcu'dan Mektup Var! =) - BİR DİYETİSYEN MACERASI ;)

Yaklaşık 3 aydır diyetisyenime uğradığım yok... Onunla beraber bir çok kilomu attım üzerimden :) Bir önceki mektubumdaki gibi giyindim zırhımı çıktım herkesin karşısına... 
Diyetisyenimle tek bağım, buraya gönderdiği yazılar oldu son 3 ay... Ve ramazan geldi... Ramazanda metabolizmanın durduğunu ve kilo alımının kolay olduğunu bildiğimden hemen aradım aldım randevumu... Ancak 4 gün sonraya verdiler... Ben de ona gidene kadar kendimi dizginleyeceğime, orucun nefsimde yarattığı yanlış etkileşimle yedim de yedim iftarlarda :) Evet! Pişmanım... Sizlerle onlarca diyet paylaşan ben, bunu yapmamalıydım...=( 
Diyetisyene gideceğim gün geldi çattı... Korku sardı dört bir yanımı... Vee bir sonraki görüntü: tartının üzerinde soğuk terler döken Burcu... (Bu arada yağ- kas- kemik ölçen o tartıları çıkarandan Allah razı olsun... En azından suyum artmış, kasım çoğalmış, yağlarım uzaklaşmış diye hava atabiliyoruz diyetisyene :) )
Neyse... Çıktım tartıya... Bir de ne göreyim... Tam 3 aydır verdiğim kiloda duruyorum... Yani hiç almamışım... Ağzım kulaklarımda koltuğa oturdum ama "O" gülmüyordu... Gözlerini bana dikmiş yiyecek gibi bakıyordu... Birden imdaaat diye bağırasım geldi... İç sesim "Burcu sen neleri aşmadın ki bunu da aşarsın dedi... "Hocam neden son 2 kiloda takılı kaldık" dedi... Tatil dedim, blog dedim, yaşamın tatları dedim, yemek dedim dinletemedim... Elime tutuşturdu ramazan ayı boyunca uygulayacağım listeyi... "Eveeet" dedi... "Söz mü" dedi... Oradan sağ çıkabilmem için ona söz verdim... 
Tam 1 hafta sonra, pazartesi günü, tekrar görüşeceğiz... Benim içimde bir ben var yemeyi seven =) İşte o benle savaşacağım ;) 
Şaka bir yana; gizli gizli, orucun gerçek anlamını daha iyi idrak edeceğime seviniyorum az yedikçe ;) 
Belki manevi olarak bana destek olmak istersiniz diye düşündüm:) Size sevdanın yolları, bana kurşunlar ;) 
Sevgilerimle, 
Burcu =) 




NOT: Bu muhteşem resim için Merve Gülay'a çooook teşekkürler ;) 







Hiç yorum yok: