15 Ocak 2014

2014 Altın Küre Ödülleri Saç Modelleri...

Bayılırım Hollywood artistlerine! Saçları hep doğaldır... 
Biz kırk yılın başında düğüne gitmek için kuaföre gider tonlarca para veririz. Sonra o akşam kalıp gibi saçımızla ortalarda dolanır, fotoğrafçının çektiği hiçbir fotoğrafı satın almayız! :) 
Elimizde telefon, güzel bir halimizi çekip sosyal medyada paylaşmak isteriz. (sonuçta o kadar para vermişiz) Ancak bir türlü kendimizi beğenmeyiz! :) 
Altın Küre Ödülleri'nde yine baktım, herkes doğal... Kimi saçını doğal bir şekilde açık bırakmış. Kimi doğal bir topuzla kıyafetini tamamlamış. Bir tek Drew Barrymore ve Taylor Swift'in saç modelini beğenmedim. Ama Drew hamile olduğu için, kendisine bir şey diyemiyorum. Ki kendisi benim düşüncelerime çok değer verir...(!) =)

Ve karşınızda Altın Küre Ödülleri'nden blogumda yayınlanmaya hak kazanmış saç modelleri! :P




Elbisesi, saç modeli ve kusursuz makyajıyla Kate Beckinsale'e bayıldımmm! İşte zerafet... 2 Mart 2014'te yapılacak olan Oscar Ödül Törenleri'nde özellikle onu heyecanla bekliyorum! ;) Ve bu sefer uyumadan izleyeceğime söz veriyorum... =)

                           





Hiç yorum yok: