21 Ocak 2014

Jamie's Italian



Pazar günü Zorlu Center'daki Jamie's Italian'a gittim. Yakışıklı Jamie'yi televizyondan senelerdir takip eden biri olarak Zorlu'ya açılacağını duyduğum an çoook sevindiğimi hatırlıyorum. Zorlu'nun en iyi restoranı diye düşünmüştüm. Ve sonunda pazar günü teşrif ettim... ;)
Hakkında uzun zamandır iyi eleştiriler duymadığım için içerinin boş oluşuna şaşırmadım... Hemen oturdum bir masaya ve menüyü incelemeye başladım. Çok geniş bir menüsü yok! Makarnalar ve ana yemekler olarak ayrılan menüyü görünce hayalkırıklığına uğradım. Ben de herzamanki gibi çok aç olduğum için (!) ana yemek bölümünden kuskuslu tavuk salatası sipariş ettim. Lezzetini çok beğenmedim ve doymadım. ( Burada size bir şey açıklamak durumundayım... Evet! Diyet miyet yalan oldu, orada gözün döndü!:) )
Atmosfer, dekorasyon ve garsonlara tam puan! Ama oraya gidince "vaoooow! ne güzelmiş..." demeyeceğiniz konusunda sizi uyarmak isterim... ;) 


Yine de bir kere deneyin! ;) 

Hiç yorum yok: