13 Ocak 2014

Robert Downey Jr. Mercek Altında! ;)

Herhangi bir yazımda birilerini mercek altına aldığım çok görülmemiştir. Sadece bir kere Işıl Reçber'in harika kıyafetinden dolayı Victoria Beckham'ın stilini mercek altına almıştım... 
'Mercek altında' sözünü duyduğum an gülesim geldiğinden birilerini mercek altına almak fikri de kafamda oldukça komik bir duruma dönüşüyor. Ben kimim de milleti mercekleyeceğim! :) 
Ama bugün uzun süredir tadilatta olan odam ilk defa tertemiz ve huzurlu olduğundan oturdum masamın başına, ilham gelsin diye beklemeye başladım! :)
O sırada tabii ki hemen bir sosyal medya olayına giriştim ve karşıma Robert Downey Jr.'un müthiş sesiyle Sting'e eşlik ettiği bu video çıktı! Bu adama zaten hayran olduğumdan gözlerimi ekrana diktim ve hayranlıkla izledim! Tek kelimeyle: müthiş... 
Bir baktım bizim Robert, şarkıyı profesyonel bir edayla söylüyor... Sağ sol yapıyor, nağmeli nağmeli melodiye eşlik ediyor! :) 
Ay benim Sherlock Holmes'um, ay benim şeker Robert'ım...  
Neyse tamam, odamın bu düzenli hali beni fazla duygusal yaptı (!) 
Karşınızda Sting'in 60. yaş gününde, kutlama tadındaki konserinde, hayranlarına yaptığı güzel sürpriz... 
 
Bu videonun etkisinde biraz daha araştırma yapınca, Robert Downey Jr.'un ilk denemesi olmadığını gördüm. Meğer, kendisi daha önce Ally Mcbeal dizisinde de şarkı söylemiş... İşte onu sevmemiz için 
bir sebep daha! :)
Not:49 yaşındaki bu muzip bakışlı adamın 1994 yapımı 'Çılgın Aşık' (Only You) filmini tavsiye ederim... Romantik-komedi tadındaki bu filme bayılacaksınız! 

Hiç yorum yok: